14 Şubat 2016 Pazar

Vahid Ələkbərovun biznes prinsipləri

  • Mən iqtisadiyyatçı deyil, mühəndisəm. Mən həmişə yataqları axtarır, tapır və emal edirəm.
  • Biz yaxşı keyfiyyətli məhsul istehsal edir və onu ədalətli və bazar qiymətlərinə uyğun olaraq bazara təqdim edirik. Əhalinin gəlirlik səviyyəsi və sosial stabilliyinə görə isə dövlət məsuliyyət daşıyır. Məhz onlar vergi siyasətini müəyyən edir. Büdcə pulları xərcləyən biz deyilik. Onların bölgüsünə görə dövlət cavabdehlik daşıyır. 
  • Hər bir neft şirkəti üçün ehtiyatlar onun başlıca dəyəridir. Yer üzündə qalan hər şey isə -ikinci dərəcəli aktivlərdir.
  • Bizim üçün vacib olan kursun stabilliyi və davamlılığıdır.
  • Mən adım kimi əminəm, nə qədər ki, qanun çərçivəsində vergiləri minimallaşdırmaq imkanı var, hər kəs bundan istifadə etməyə çalışacaq.
  • Mən bizim səhmlərin etibarlılığın vurğulamağı çox vacib hesab edirəm, mənim bütün aktivlərim yalnız «Lukoil»-in qiymətli kağızlarında cəmlənib.
  • Mən paxıl insan deyiləm.
  • Mənim çox cüzi tələbatlarım var. Təyyarə, yaxta, xaricdə daşınmaz əmlak – bunlardan heç biri məndə yoxdur. Bu planda narahat olmayın, axı mən ciddi sovet tərbiyəsi almışam.
  • Biz dünyanın ən gəlirli və ən effektiv neft konserni olmaq istəyirik.
  • Boş vaxtımız olduqca az olur, iş bütün vaxtımızı əlimizdən alır. Yəqin ki, neft Olimpində cəmi iki nəfər bizim kimi öz işinə aludə olan insan var –biri mən, biri də “Surqutneftqaz”-ın direktoru Vladimir Boqdanov. Nə etmək olar, eyni məktəbi keçmişik.
  • Bizim səhmdarlar proyektlərə pul qoyarkən böyük risk edirlər və əlbəttə ki, onlar bu riskin müqabilində mükafatlanmaq istəyir. Əks təqdirdə onlar sadəcə öz pullarını depozitdə saxlayardı. Neft şirkətlərinin səhmdarları ekstra gəlir əldə etmək istəyir, çünki onlar həm ekoloji risk, həm siyasi risk, həm də geoloji quruluş riskləri daşıyırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder